• Filmová prezentácia o Váhu

• 12. 3. 2015
      • V stredu 11.3. sme obohatili vyučovanie žiakom 4., 5. a 9.ročníka filmovým spracovaním dokumentu o našej najdlhšej rieke – Váh. Výber nebol náhodný, nakoľko sa žiaci tejto téme venujú na hodinách vlastivedy a geografie.

Počas filmovej prezentácie  žiaci  spoznali rieku  od prameňa Bieleho a Čierneho Váhu až do delty, kde sa vlieva do Dunaja. Oboznámili sa s mestami, ktorými Váh preteká, s vodnými dielami a zaujímavosťami Považia. Spoznali bližšie regióny Považia a ich históriu. Príbeh Váhu  prednášajúci spestrili povesťami o hradoch Strečno a jeho svätici Žofii Bosniakovej, o Beckove, o „osude“ Považského hradu, či kaštieľa v Hlohovci.... Veľa sme sa dozvedeli aj o živote pltníkov, ktorí v minulosti boli neoddeliteľnou súčasťou Váhu.

Táto forma vyučovania očividne všetkých zaujala, žiaci boli pozorní a vnímaví až dokonca  a veríme, že získané informácie sa stanú trvalými vedomosťami:)

Mgr. M. Gestingerová

• Zber papiera

• 11. 3. 2015
      • Zber papiera, novín a časopisov sa uskutoční v dňoch od 23.3. do 31.3. Papier treba odovzdať p. školníkovi v čase od 7.00 do 14.00.

• Boli sme na hokeji...

• 9. 3. 2015
      • Veľa ďalších nezabudnuteľných spomienok budeme určite mať zo zájazdu na 4. štvrťfinálový hokejový zápas slovenskej Tipsport extraligy medzi našimi ŠHK 37 Piešťany a HC Košice. Po parádnom výkone "havranov" sme zvíťazili 3:1.

(Niektorých členov nášho fanclubu nájdete vo fotogalérii po kliknutí na obrázok.)

• Výberové konanie
    • Celoškolské RZ

• 4. 3. 2015
      • Milí rodičia,

pozývame Vás na celoškolské RZ, ktoré sa uskutoční v pondelok 2.3.2015 o 15.30. Po celoškolskom RZ sa uskutočnia triedne RZ.

Tešíme sa na Vašu účasť.

• Poďakovanie za ples

• 23. 2. 2015

Chcela by som sa veľmi pekne poďakovať všetkým dobrým a ochotným ľuďom, ktorí pomohli pri príprave a organizácii 4. školského reprezentačného plesu. Menovite ďakujem našim deviatakom Šimonovi, Heňovi, Patrikovi, Miškovi a dievčatám Klaudike, Klárke, Natálke, Karolínke, ktorí ochotne pomohli pri výzdobe sály v KD v Modrovej. Moje veľké ďakujem patrí p. učiteľkám Borikovej, Šutovskej, Uherčíkovej, Gestingerovej, Briškovej, p. uč. Lackovi a taktiež kamarátom a priateľom našej školy:   Renátke a Emankovi  Briškovým, Veronike a Jankovi Čuvalovým, Peťovi Heskovi, Martinke a Vladkovi Briškovým, Darinke Kriškovej a Jarke Godálovej,  Rasťovi a Zuzke Plesníkovým , našim bývalým žiakom Paulinke, Jakubovi, Simonke, Lucke a hlavne Renkovi a Silvike Richterovým, hlavným organizátorom, ktorí príprave plesu venovali veľa svojho času. Ďakujem aj našim pani kuchárkam, ktoré sa postarali o chutnú večeru a samozrejme všetkým sponzorom, ktorí  prispeli peknými cenami do tomboly.

V mene svojom a v mene Rady rodičov verím, že 4. školský reprezentačný valentínsky ples zostane pre všetkých zúčastnených zážitkom a udalosťou, na ktorú budeme radi dlho spomínať.

Sponzori plesu:

HELLA   SLOVAKIA  FRONT-LIGHTING, s.R.O.

REPROGAS, s.R.O

p. HARBUĽÁK  Marek

REMAX – p. Pisarčík

Starosta obce Lúka – p. VŐRŐŠ

STACHO – záhradkárske a chovateľské potreby

Vinárstvo – M. Sadloň

Mgr. Adriana Holániová

• Jarné prázdniny

• 11. 2. 2015
      • Po pár dňoch v škole budú opäť prázdniny. Hoci je vonku ešte sneh a skôr zima ako jar, budúci týždeň do školy chodiť nebudeme, pretože nás čakajú jarné prázdniny. V škole sa stretneme v pondelok 23.2.2015.

• Prednes poézie a prózy

• 21. 2. 2015
      • V stredu 11.2.2015 sa uskutočnilo školské kolo v prednese poézie a prózy - Hviezdoslavov Kubín. Zo školského kola postúpili do obvodného kola v Novom Meste nad Váhom títo žiaci:

Postupujúci

2. Žaludková 8. r.

3. Jánošíková 8. r.

3. --------------------

Všetkým žiakom ďakujeme za účasť a postupujúcim blahoželáme!

• Karneval

• 8. 2. 2015
      • Milí žiaci!

Chystajte si masky a na jeden deň pokojne zabudnite na učenie a školské povinnosti. V štvrtok vás čaká karneval ! Pre najkrajšie a najoriginálnejšie masky máme tradične pripravené pekné ceny ! Tešíme sa na vašu kreativitu a originalitu !

• Poďakovanie za sponzorský dar

• 26. 1. 2015
      • Vedenie ZŠ s MŠ, Lúka 135 chce touto cestou poďakovať za sponzorský dar p. Milošovi Tropekovi a Stanislavovi Vlkovičovi, ktorí našej škole darovali dva počítače, tlačiareň a skener. Ďakujeme veľmi pekne !

• Polročné vysvedčenia

• V posledný vyučovací deň prvého polroka - v piatok 30. 1  - dostanú žiaci výpis klasifikácie prospechu a správania žiaka za prvý polrok. V tento deň sa učíme riadne podľa rozvrhu. V pondelok 2.2. sú polročné prázdniny.

• Zápis detí do ZŠ

• 23. 1. 2015
      • Milí rodičia predškolákov !

Zápis detí do ZŠ s MŠ Lúka sa uskutoční v dňoch 9. a 10. februára 2015 v čase od 14.00 do 16.00 h na prízemí v budove ZŠ v 2. triede.

9.2. - Hrádok, Lúka

10.2. - Modrovka, Modrová, Stará Lehota, Nová Lehota

Nezabudnite si priniesť OP, rodný list dieťaťa, 10 eur - poplatok za pracovné zošity z matematiky a sadu písaniek.

Tešíme sa na vás !

• LYŽIARSKY 2015 - očami žiakov

• 20. 1. 2015
      • Na úvod by sme sa chceli poďakovať učiteľom z Považian, Bošáce a samozrejme z Lúky, že zabezpečili tento skvelý lyžiarsky kurz.

V sobotu ráno bol zraz na vlakovej stanici v Novom Meste nad Váhom o 6:30. O 7:00 nám išiel rýchlik do Popradu. Vo vlaku sme sa po roku zase zoznámili, rozprávali sme sa a samozrejme sme sa smiali. Veď nás poznáte. V Poprade na nás čakal autobus, ktorý nás odviezol do Bachledky. Vybalili sme sa a mali sme obed - teda len časť obeda - chutný guláš. Potom sme si povedali inštrukcie a išli sme lyžovať na malú zjazdvoku Denny. Počasie nebolo veľmi priaznivé. Vietor fúkal tak silno, že keď sme sa spustili dole kopcom, tak sme stáli na mieste. Večer klasicky - večera, denný rozkaz č. 1 a išli sme do izieb. Večierka bola klasicky o 22:00. Ráno sme mali o 7:00 budíček, 8:00 raňajky a o 9:00 na svahu. Išli sme lyžovať na Jezersko. Rozdelili sme sa do skupín. Bolo krásne, svietilo slniečko, až na poobednom lyžovaní sa rozfúkalo. Inak sme mali celý lyžiarsky pomerne priaznivé počasie. Prvý večer sme mali program my. Malo to byť niečo ako zoznamovací večer, ako vyhlásil pán učiteľ Lacko. Zoradili sme si lavice do radu za sebou a mali sme sa zoradiť podľa začiatočného písmena v našom mene. Akurát bez toho, aby sme si to povedali. Museli sme si to ukázať. Potom bolo niečo ako slovná bitka a potom dekomlat. Aby som to zhrnula, bolo to celkom fajn. Ďalší deň sa opäť lyžovalo doobeda aj poobede. Večer mali program Považany, ktorí ho mali asi najlepší. Mali tam niečo ako Aktivity, kto na seba oblečie viac vecí a nakoniec niečo s jablkom :D . Aj tento deň prešiel znovu veľmi rýchlo a program mali Bošáčania. Pripravili si znovu niečo ako Aktivity, hádam kto som a kto najrýchlejšie rozpustí hrnček snehu pomocou tela. Posledný deň sme mali mať preteky, ale predtým sme išli na Jezersko. Bohužiaľ, keď sme sa zviezli dolu, vypadla elektrina, takže nás museli vyviezť hore na záložný generátor. Tak nám nezostávalo nič iné, ako sa voziť na dolnej pome. Nasledoval obed ako každý deň. Potom začali preteky. Postupne sme sa všetci vystriedali. Medzi tým nám spravili naši inštruktori parádny skok. Síce ho vyskúšalo iba pár ľudí, ale za seba musím povedať, že bol super. Inak skok spravili aj chalani na Jezersku, ale už bol dosť zničený. Potom išli niektorí, teda väčšina lyžovať znovu na Jezersko. Večer sme mali diskotéku, síce nikto netancoval, no zato sa hrali karty, biliard a vyberali sme si pesničky. Večierka bola o 23:30, čo bolo super. Ďalší tzv. cestovný deň sme vstávali normálne o 7:00. O 10:00 nám išiel autobus z Bachledky do Popradu a z Popradu nám išiel rýchlik do Nového Mesta na stanicu o 11:31. Nastúpili sme do vlaku a usadili sa, niektorí sa po chvíli presadili na lepšie miesta. A cestovali sme. Ubehlo to ako voda a ocitli sme sa na stanici. Trikrát som sa otočila a nikto tam nebol. Všetci sa rozpŕchli domov rozprávať zážitky. Niektorí si tam aj nechali lyžiarky či prilby :D . A tak sa to skončilo. Všetky zážitky zostali na fotkách a videách. A jedno video z celého lyžiarskeho si môžete pozrieť na YouTube pod názvom: freestyle/freeride 2015 SKI Bachledova. Toto video upravil a naeditoval Heňo.

Takže to bol celý lyžiarsky a ak máte otázky na podrobnejšie informácie, spýtajte sa nás na to. Myslím, že Vám radi odpovieme :)

Emma

• Pozdrav z Bachledovej doliny

• 13. 1. 2015
      • Milí naši priatelia na rodnej hrudi,

posielame vám krásny zimný pozdrav z nášho lyžiarskeho kurzu. Všetko ide podľa plánu, ba možno až nad plán. Nikto sa už nebojí snehu, lyží ani svahu. Lyžujeme a snowboardujeme dvakrát denne. Počasie je už dva dni ako v rozprávke. Na krásne upravené široké svahy nám svieti slniečko, ten pohľad na tunajšiu prírodu stojí skutočne za to ! Ubytovanie je parádne a strava - to je jedna báseň ! Tak ešte nás čaká záverečný závod účastníkov našej expedície a... vidíme sa osobne.

PS: Fotečky pridáme po príchode na rodnú hrudu :)

• Krásne a pokojné Vianoce a úspešný rok 2015, priatelia !

• 21. 12. 2014
      • Krásne sviatky vianočné, veselé cesty polnočné.

Radosť z Ježiškovho narodenia a veľkú pohodu bez skončenia.

Pod stromčekom veľký dar, na Silvestra pekný bál.

Po tom bále ľahký krok a šťastný celý nový rok...

....prajú zamestnanci ZŠ

• Vianočné prázdniny

• 15. 12. 2014
      • Vianočné prázdniny pre deti z MŠ i zo ZŠ budú v dňoch od 22.12. 2014 (pondelok) do 7.1. 2015 (streda).

Nástup do škôl bude 8.1.2015 (štvrtok) !

• Freestylová show Hand´s Up Crew

• 13. 12. 2014
      • Druhý decembrový týždeň sme uzavreli skvelým freestylovým predstavením skupiny Hand´s Up Crew. Traja mladí muži nám predviedli veľa akrobatických kúskov s futbalovou i basketbalovou loptou. Do svojho programu zaradili aj zopár našich najmenších žiakov, ktorí na tento zážitok iste len tak skoro nezabudnú.

• Olympiáda v slovenskom jazyku a literatúre

• Žiačky Radka Frťalová a Nikola Dominová sa v stredu 10.12. predstavili v obvodnom kole olympiády zo slovenského jazyka a literatúry. Radka získala v konkurencii 12 žiačok krásne 4. miesto a so ziskom 36 bodov sa stala úspešnou riešiteľkou. Srdečne blahoželáme!

• Vianočná akadémia

• 13. 12. 2014
      • Milí rodičia a priatelia našej školy !

Pozývame Vás na Vianočnú akadémiu, ktorá sa uskutoční 18.12. o 15.30 na 1. poschodí.

Určite neobíďte ani tradičné trhy na prízemí.